مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 09:152021-09-21دانش

استمرار فعالیت طرح کواپ مجتمع آموزش عالی اسفراین برای پنجمین سال متوالی


رییس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت مجتمع آموزش عالی اسفراین از استمرار فعالیت طرح کواپ مجتمع آموزش عالی اسفراین در پنجمین سال متوالی خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت مجتمع آموزش عالی اسفراین از استمرار فعالیت طرح کواپ مجتمع آموزش عالی اسفراین در پنجمین سال متوالی خبر داد.

بهگام رحمانی وحید در خصوص جزییات این طرح اظهار کرد: طرح کوآپ مجتمع آموزش عالی اسفراین (Cooperative Education_ یادگیری مشارکتی) جزو طرح های برگزیده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حوزهٔ ارتباط با صنعت است که ضمن توانمندسازی و افزایش مهارت دانشجویان در محیط های صنعتی و آشنایی آن ها با فضای واقعی کار در صنعت، زمینه کسب درآمد و جذب آن ها در واحدهای صنعتی را دنبال می کند.

وی با اشاره به وجود دو صنعت عظیم فولاد و لوله گستر در شهرستان اسفراین که در سطح کشور و خاورمیانه کم نظیر هستند، تصریح کرد: در پنجمین سال فعالیت این طرح و طی قراردادی در قالب طرح کوآپ (بهینه سازی، برنامه ریزی و نگهداری سیستم های مکانیکی و برقی صنایع) طی پیگیری ها و جلسات صورت گرفته با مسئولان مجتمع فولاد اسفراین و با توجه به شرایط پاندمی کووید 19 و مجازی بودن آموزش دانشگاه ها، برای طرح کواپ سال جدید تعداد دانشجویان مورد نیاز به 55 نفر شامل 32 دانشجوی دختر و 23 دانشجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار فعالیت طرح کواپ مجتمع آموزش عالی اسفراین برای پنجمین سال متوالی

استمرار فعالیت طرح کواپ مجتمع آموزش عالی اسفراین برای پنجمین سال متوالی