مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 09:002021-09-21پزشكي

تزریق واکسن در گلستان از یک میلیون دوز عبور کرد


استاندار گلستان با اشاره به روند واکسیناسیون در استان، گفت: امروز میزان مجموع تزریق واکسن در استان از مرز یک میلیون دوز گذشت.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به روند واکسیناسیون در استان، گفت: امروز میزان مجموع تزریق واکسن در استان از مرز یک میلیون دوز گذشت.

هادی حق شناس امروز سه شنبه(30 شهریورماه) در بازدید از مرکز واکسیناسیون در مصلی گرگان اظهار کرد: در پیک پنجم، بستری قریب به 2 هزار بیمار کرونایی را در استان تجربه کردیم و اکنون تعداد بیماران ما به 401 بیمار رسیده و این نشان می دهد خوشبختانه از پیک بیماری فاصله گرفته ایم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ شهرستان قرمزی نداریم و تمام شهرستان های استان به وضعیت زرد و نارنجی رسیده و امیدواریم در هفته بعد در برخی شهرستان ها به وضعیت آبی برسیم.

حق شناس گفت: از یک میلیون و 250 هزار گلستانی واجد شرایط واکسیناسیون 51 درصد دوز اول و 28 درصد هر دو دوز را دریافت کردند.

استاندار گلستان بیان کرد: با توجه ایجاد مراکز متعدد واکسیناسیون در استان، اگر چنانچه میزان ورود واکسن در استان با روال بیش از 30 هزار دوز ورودی ادامه داشته باشد، ظرف 2 یا 3 هفته آینده بیش از 70 درصد واجدین شرایط واکسینه خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق واکسن در گلستان از یک میلیون دوز عبور کرد

تزریق واکسن در گلستان از یک میلیون دوز عبور کرد