مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-21دانش

واکسیناسیون دانشجویان خارجی شاغل به تحصیل در دانشگاه فردوسی مشهد


دانشجویان خارجی که در دانشگاه فردوسی مشهد تحصیل می کنند و هم اکنون در ایران حضور دارند به همراه سایر دانشجویان مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی واکسینه می شوند.

- ایسنا/خراسان رضوی دانشجویان خارجی که در دانشگاه فردوسی مشهد تحصیل می کنند و هم اکنون در ایران حضور دارند به همراه سایر دانشجویان مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی واکسینه می شوند.

بنا بر اعلام رییس مرکز بهداشت و درمان دانشگاه فردوسی مشهد، دانشجویان خارجی شاغل به تحصیل در دانشگاه های ایران که برای رسیدگی به پایان نامه ها و رساله خودشان و همچنین برای دفاع و فارغ التحصیل شدن در ایران هستند با مراجعه به مرکز واکسیناسیون مهر دانشگاه واکسینه می شوند و در خصوص واکسیناسیون دانشجویان در دانشگاه فردوسی مشهد هیچ تفاوتی بین دانشجویان ایرانی و غیرایرانی برای واکسیناسیون وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فردوسی مشهد، لازم به ذکر است واکسیناسیون همکاران دانشگاهی و خانواده هایشان، همچنین دانشجویان مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی دانشگاه فردوسی مشهد از مرداد ماه سال جاری توسط پزشک و پرستاران مرکز بهداشت و درمان دانشگاه شروع شده است که با انتقال فرایند واکسیناسیون در مرکز تجمیعی واکسیناسیون مهر دانشگاه با سرعت بیشتری در حال انجام است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون دانشجویان خارجی شاغل به تحصیل در دانشگاه فردوسی مشهد

واکسیناسیون دانشجویان خارجی شاغل به تحصیل در دانشگاه فردوسی مشهد