مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 08:202021-09-21اجتماعي

مسیر هموار کنکور با راه ابریشم


راه ابریشم توسط موسسه آموزشی آلا ویژه دانش آموزان و شرکت کنندگان کنکور تهیه شده است و در دو سال اخیر به عنوان محبوب ترین پکیچ کنکوری در بین دانش آموزان و دبیران انتخاب شده است.

- دانش آموزان در ایران پس طی کردن مسیری دوازده ساله برای ورود به دانشگاه و رشته تحصیلی مورد علاقه خود با آزمون پر از حاشیه کنکور روبه رو میشوند.

چند سالی است که صحبت از حذف کنکور میباشد اما در این اواخر با واژه جدید کنکور دو مرحله ای بحث چگونگی برگزاری کنکور داغ تر شد که با این تفاسیر باید بگوییم کماکان برای تحصیل در برترین دانشگاه های ایران و رشته های پر تقاضای این دانشگاه ها دانش آموزان همچنان باید در آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها شرکت کنند و در این رقابت بزرگ به موفقیت دست پیدا کنند.

اما چگونه باید در هزار راه کنکور به یک شاهراه دست پیدا کرد؟ قطعا شما هم از طریق مدرسه، دوستان، تبلیغات رنگارنگ صدا و سیما و همینطور تبلیغات بصری در سطح شهر اسامی آموزشگاه ها و دبیران مختلفی را در حوزه کنکور شنیده و آشنا شده اید ما در این مقاله قصد تخریب و یا تعریف از مجموعه یا کلاس کنکور آموزشگاه یا دبیر خاصی را نداریم صرفا تلاش خود را خواهیم کرد که بتوانید بهترین انتخاب و همراه خود را برای مسیر موفقیت در کنکور پیدا کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر هموار کنکور با راه ابریشم

مسیر هموار کنکور با راه ابریشم