مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 08:102021-09-21سياسي

تشریح برنامه های روز اربعین و هفته دفاع مقدس در اصفهان


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: اصفهانی ها با شعار الی اصحاب الحسین(ع) از اذان صبح تا اذان مغرب روز اربعین به سمت گلستان شهدای اصفهان پیاده روی خواهند کرد.

- ایسنا/اصفهان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: اصفهانی ها با شعار" الی اصحاب الحسین(ع)" از اذان صبح تا اذان مغرب روز اربعین به سمت گلستان شهدای اصفهان پیاده روی خواهند کرد.

محمدعلی احمدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تقارن روز اربعین با هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: روز اربعین روز مهمی است و عاشورا در یک روز اتفاق افتاد اما روایت گری پیرامون آن پایانی ندارد از این جهت اهمیت این روز و گرامیداشت آن خیلی مهم است.

وی با اشاره به قرائت زیارت اربعین در روز اربعین گفت: قله روز اربعین قرائت زیارت امام حسین(ع) است و باید در این روز اهتمام ویژه ای برای زیارت شهدا داشته باشیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، گفت: با توجه به شرایط کرونایی امسال و شرکت محدودی از مردم اصفهان در راهپیمایی اربعین مجاز است و برای برنامه ریزی این روز قواعدی مد نظر خواهد بود که از جمله آن عدم خدشه به آیین های سنتی و مذهبی شهر و عدم تجمع به دلیل وجود ویروس کرونا است که با توجه به این قواعد حرکت مردمی و خودجوش، از اذان صبح روز اربعین تا اذان مغرب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های روز اربعین و هفته دفاع مقدس در اصفهان

تشریح برنامه های روز اربعین و هفته دفاع مقدس در اصفهان