مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 07:302021-09-21سياسي

یادمان شهدای گمنام دانشگاه محقق اردبیلی رونمایی می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: یادمان شهدای گمنام دانشگاه محقق اردبیلی در گرامیداشت هفته دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

- علی واحد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: 74 شهید گمنام استان اردبیل در 33 نقطه خاکسپاری شدند که 70 درصد یادمان شهدای گمنام تکمیل و 30 درصد آنها همچنان باقی مانده است.

وی تصریح کرد: تلاش می کنیم با طراحی مناسب 10 یادمان باقیمانده در استان را به سرعت تکمیل و به بهره برداری برسانیم که البته احداث این یادمان ها نیازمند تأمین اعتبار کافی از ردیف اعتبارات فرهنگی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: در گرامیداشت هفته دفاع مقدس علاوه بر یادمان شهدای گمنام دانشگاه محقق اردبیلی ، دو یادمان دیگر در جعفرآباد و اصلاندوز نیز آماده بهره برداری و رونمایی خواهد شد.

واحد افزود: متأسفانه در سه سال اخیر اعتبارات حوزه فرهنگی به تدریج به صفر رسیده و ما هیچ منابع اعتباری برای تکمیل یادمان شهدا نداریم که امیدواریم با عنایت مسئولان در این زمینه تأمین اعتبار انجام شده و این پروژه های ارزشمند به سرانجام برسد.

وی در مورد تکمیل دانش نامه و دایره المعارف دفاع مقدس استان اردبیل خاطر نشان کرد: در 300 عنوان مدخل کار از چهار سال پیش در این حوزه شروع شده و در حال حاضر 90 درصد کار تد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادمان شهدای گمنام دانشگاه محقق اردبیلی رونمایی می شود

یادمان شهدای گمنام دانشگاه محقق اردبیلی رونمایی می شود