مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:552021-09-21پزشكي

آنها که اطلاعاتشان در سامانه واکسن ثبت نشده چه کنند؟


مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: این احتمال وجود دارد در مواردی اطلاعات افراد واکسینه شده به دلیل خطای انسانی، اشتباه ثبت شده باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی شریفی زارچی سرپرست مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی درباره ثبت نشدن اطلاعات واکسیناسیون برخی افراد در سامانه دریافت گواهینامه دیجیتال واکسن برای سفرهای خارجی و زیارت اربعین اظهار کرد: تاکنون بیش از 44 میلیون دوز واکسن در کشور تزریق شده است.

او گفت: ثبت یک درصد از موارد اطلاعات به دلیل اختلال برق و موارد این چنینی که نمونه آن را در چند روز اخیر داشتیم، دچار چالش شد.

در مواردی هم اطلاعات به دلیل خطای انسانی اشتباه ثبت شده است.

سرپرست مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت با اشاره به راه اندازی سامانه پیامکی برای نظرسنجی و صحت سنجی اطلاعات واکسیناسیون افراد بیان کرد: از ابتدای هفته پس از ثبت اطلاعات تزریق در مراکز واکسیناسیون بلافاصله پیامکی به فرد شامل نوع واکسن و زمان آن ارسال و در صورت مغایرت از فرد درخواست می شود که افراد به مرکز واکسیناسیون برگردند و مغایرت ثبت شده را گزارش دهند و در این صورت خطاهای ثبت اطلاعات به حداقل و حتی صفر خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنها که اطلاعاتشان در سامانه واکسن ثبت نشده چه کنند؟

آنها که اطلاعاتشان در سامانه واکسن ثبت نشده چه کنند؟