مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-21اجتماعي

اجرای طرح نجات آب برای 64 هزار دانش آموز همدانی


رییس جهاد دانشگاهی واحد همدان گفت: دومین طرح دانش آموزی نجات آب با عنوان داناب برای 64 هزار دانش آموز استان اجرا شد.

- ایسنا/همدان رییس جهاد دانشگاهی واحد همدان گفت: دومین طرح دانش آموزی نجات آب با عنوان "داناب" برای 64 هزار دانش آموز استان اجرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی کلانترنیا سه شنبه 30 شهریور در آیین اختتامیه دومین دوره و افتتاحیه سومین دوره طرح دانش آموزی نجات آب ، اظهار کرد: این طرح ملی با هدف آموزش و ارتقای سواد آبی با توجه به کمبود منابع آبی در سراسر کشور با همکاری آموزش و پرورش در استانها برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این طرح طبق روال کشور در استان همدان اجرا شد، تصریح کرد: دانش آموزان به عنوان سفیران فرهنگ سازی در جامعه و خانواده هستند و می توانند رهنمودهای معلمان را به خوبی به خانواده انتقال دهند.

رییس جهاددانشگاهی همدان افزود: ما به دنبال تغییر نگرش و مصرف آب در این طرح هستیم و مدل سه گانه آموزشی، انگیزشی و رفتاری در این طرح بود و مبنای طرح بر اساس این سه عنوان تبیین و اجرایی شد.

کلانترنیا با اشاره به اینکه این طرح با کمک مشاوران آموزش پرورش نوشته شده است، عنوان کرد: طرح داناب در برخی از مدارس منتخب و با کمک معلمان با ارائه آموزش ها، مهارت افزایی و برگزاری مسابقات به اجرا درآمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نجات آب برای 64 هزار دانش آموز همدانی

اجرای طرح نجات آب برای 64 هزار دانش آموز همدانی