مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:302021-09-21پزشكي

یک سوم دانشجویان در ایام کرونا،عضو خانواده خود را از دست دادند


مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه یک سوم دانشجویان در ایام کرونا، تعدادی از اعضای خانواده خود را از دست داده اند، - مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه یک سوم دانشجویان در ایام کرونا، تعدادی از اعضای خانواده خود را از دست داده اند، گفت: بازگشایی محدود و تدریجی دانشگاه ها در دستور کار وزارت علوم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکترمجید صفاری نیا در شصت و هشتمین اجلاس سراسری معاونان دانشجویی دانشگاهها که به صورت آنلاین برگزار شد، اظهار داشت: پروتکل های بهداشتی محیط های آموزشی باید توسط وزارت بهداشت و درمان بازنگری شود و شرایط حضور در کلاس، خوابگاه، سالن های ورزشی و رستوران ها مشخص شود.

وی تاکید کرد: از آنجا که بازگشایی محدود و تدریجی دانشگاهها در دستور کار وزارت علوم بود، دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان با بهرگیری گیری از نظر متخصصان، نکات مهم بهداشتی را به دانشگاهها ابلاغ کرد ولی بازنگری اساسی توسط مراجع ذیصلاح یک ضرورت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان امور دانشجویان، استاد روان شناسی دانشگاه پیام نور گفت: در یک آمارگیری از 19000 دانشجو مشخص شد یک سوم دانشجویان در ایام کرونا، تعدادی از اعضای خانواده خودرا در کرونا از دست داده اند که این نتیجه، ارائه خدمات مشاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سوم دانشجویان در ایام کرونا،عضو خانواده خود را از دست دادند

یک سوم دانشجویان در ایام کرونا،عضو خانواده خود را از دست دادند