مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-21پزشكي

چگونه کاهش وزن سالم داشته باشیم؟


شیوع چاقی در سراسر جهان طی 40 سال گذشته سه برابر شده و در کنار این افزایش، رژیم گرفتن و تلاش برای کاهش وزن نیز مسیر صعودی در پیش گرفته است.

- ایسنا/خراسان رضوی شیوع چاقی در سراسر جهان طی 40 سال گذشته سه برابر شده و در کنار این افزایش، رژیم گرفتن و تلاش برای کاهش وزن نیز مسیر صعودی در پیش گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدیکال اکسپرس، بر اساس یک مقاله مروری، وقتی صحبت از سالم ماندن و کاهش خطر مرگ ومیر می شود، افزایش فعالیت بدنی و بهبود آمادگی جسمانی به نظر می رسد برتر از کاهش وزن باشد.

محققان می گویند: استفاده از رویکرد وزنی خنثی، برای درمان بیماری های مرتبط با چاقی، خطرات مربوط به رژیم غذایی تکراری (یویو) را نیز کاهش می دهد.

گلن گاسر، محقق کالج راه حل های سلامت در دانشگاه ایالتی آریزونا آمریکا می گوید: ما دوست داریم مردم بدانند که چربی می تواند متناسب باشد و بدن های متناسب و سالم در هر شکل و اندازه ای وجود دارد.

ما پی بردیم که در فرهنگ وسواس وزن، این امر شاید برای برنامه هایی که بر کاهش وزن برای جذابیت پیدا کردن متمرکز نیستند، چالش برانگیز باشد و لزوما با کاهش وزن مخالف نیستیم فقط فکر می کنیم که نباید معیار اصلی قضاوت در مورد موفقیت برنامه مداخله در شیوه زندگی محسوب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه کاهش وزن سالم داشته باشیم؟

چگونه کاهش وزن سالم داشته باشیم؟