مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 05:252021-09-21پزشكي

پس اندازهایی که صرف هزینه های درمان می شود/ درمان، یک کالای لاکچری برای کارگران


فکر می کردم بابت پولی که هر ماه به تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی پرداخت می کنم، حداقل بعد از بیماری دغدغه ی هزینه ی درمان نداشته باشم، اما بعد از اینکه فرزندم بیمار شد و نیاز به عمل داشت، - فکر می کردم بابت پولی که هر ماه به تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی پرداخت می کنم، حداقل بعد از بیماری دغدغه ی هزینه ی درمان نداشته باشم، اما بعد از اینکه فرزندم بیمار شد و نیاز به عمل داشت، فهمیدم اصلا آنطور که فکر می کردم نیست.

اگر به هر دلیلی سر و کارتان به بیمارستان افتاده باشد، احتمالا به این نتیجه می رسید که هیچ تضمینی وجود ندارد که پولی که هر ماه بابت بیمه ی تکمیلی و بیمه ی تامین اجتماعی پرداخت کرده اید، در روز مبادا خیالتان را از هزینه های سنگینِ درمان آسوده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، کارگران روزهای دشواری را پشت سر می گذارند؛ نرخ تورم بالا و دستمزدهای بسیار پایینی که به گفته ‎ی کارشناسان تنها 35درصد از هزینه‎های اساسی زندگی را پوشش می دهد، دیگر رمقی برای آن ها باقی نگذاشته و هر روز شمار بسیاری از کارگران به ورطه ی فقر کشیده می شوند.

در این بین شیوع کرونا که از اواخر سال 98 تا به امروز سایه ی سنگین خود را بر تمام ابعاد زندگی انداخته، ضربه ی نهایی را بر پیکر کارگران و اقشار ضعیف جامعه وارد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس اندازهایی که صرف هزینه های درمان می شود/ درمان، یک کالای لاکچری برای کارگران

پس اندازهایی که صرف هزینه های درمان می شود/ درمان، یک کالای لاکچری برای کارگران