مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 05:102021-09-21پزشكي

بیش از 2 میلیون و 300 هزار دز واکسن کرونا در خراسان رضوی تزریق شد


رییس پیشگیری و مبارزه با بیماری های دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ابتدای واکسیناسیون، دو میلیون و 374 هزار و 668 دز واکسن در مناطق تحت پوشش این دانشگاه تزریق شده است.

- به گزارش، محمدجعفر صادقی با بیان این که خوشبختانه روند واکسیناسیون سرعت خوبی گرفته است، اظهار کرد: دو میلیون و 374 هزار و 668 دز واکسن در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد تزریق شده است.

وی با بیان این که در حال حاضر 58 پایگاه و مرکز واکسیناسیون در مناطق زیر پوشش دانشگاه راه اندازی شده است، ادامه داد: از مجموع واکسن های تزریق شده، یک میلیون و 668 هزار و 451 مورد دز اول و 70 هزار و 217 واکسن نیز دز دوم بوده است.

رییس پیشگیری و مبازره با بیماری های دانشگاه علوم پزشکی مشهد، به ظرفیت تزریق روزانه 100 هزار دز واکسن در مناطق زیر پوشش این دانشگاه اشاره کرد و گفت: روز گذشته بیش از 75 هزار دز واکسن در مناطق زیر پوشش تزریق شد.

وی از گروه های سنی بالای 18 سال خواست با مراجعه به نزدیک ترین مرکز واکسیناسیون نسبت به دریافت واکسن خود اقدام کنند.

صادقی با بیان این که در آستانه فصل سرما و احتمال افزایش مجدد تعداد بیماران سرپایی و بستری وجود دارد، اضافه کرد: باید قبل از پیک ششم جمعیت بالایی از مردم واکسینه شوند تا به طور مجدد شاهد شرایط بحرانی و روند افزایشی تعداد بیماران و فوتی ها نباش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2 میلیون و 300 هزار دز واکسن کرونا در خراسان رضوی تزریق شد

بیش از 2 میلیون و 300 هزار دز واکسن کرونا در خراسان رضوی تزریق شد