مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 04:552021-09-21اجتماعي

اعزام 300 نیروی خدماتی شهرداری تهران به عراق برای اربعین


مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند از اعزام 300 نفر از نیروهای معاونت خدمات شهری شهرداری تهران امروز سه شنبه 30 شهریور به شهرهای مقدس نجف اشرف و کربلای معلی خبر داد.

- مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند از اعزام 300 نفر از نیروهای معاونت خدمات شهری شهرداری تهران امروز سه شنبه 30 شهریور به شهرهای مقدس نجف اشرف و کربلای معلی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صدرالدین علیپور با اعلام این مطلب گفت: طی جلسه ای در معاونت خدمات شهری شهرداری تهران تصمیم بر این شد که در مجموع 100 نفر در شهر نجف و 200 نفر از نیروهای داوطلب خدمات شهری در کربلا مستقر شوند.

او افزود: این نیروها از سازمان های مدیریت پسماند، آتش نشانی، بهشت زهرا(س) و شرکت شهر سالم هستند و قرار است در هر کدام از این شهرها یک تیم آتش نشانی و یک تیم پزشکی شهر سالم مستقر شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با اشاره به مسئولیت تیم اعزامی به مراسم اربعین حسینی گفت: امسال تنها موضوع پاکسازی و نظافت در دستور کار کمیته خدمات شهری اربعین قرار دارد.

علیپور تاکید کرد: همچنین افرادی که به کربلا و نجف اعزام می شوند باید 2 دُز واکسن را زده باشند و آزمایش پی سی آر هم داشته باشند.

همچنین یک ساک از انواع اقلام بهداشتی مورد نیاز نیز به پاکبانان داده می شود و البته بحث سلامت نیروهای اعزامی بسیار برای ما حائز اهمیت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 300 نیروی خدماتی شهرداری تهران به عراق برای اربعین

اعزام 300 نیروی خدماتی شهرداری تهران به عراق برای اربعین