مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 04:052021-09-21دانش

عسگرخانی، انسانی فاضل و صاحب نظریه در حوزه روابط بین الملل بود


جامعه شناس و عضوء هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی قشم گفت: عسگرخانی فردی صاحب دیدگاه و حتی به جرأت می توانم بگویم صاحب نظریه در حوزه روابط بین الملل و سیاست بین الملل، - ایسنا/هرمزگان جامعه شناس و عضوء هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی قشم گفت: عسگرخانی فردی صاحب دیدگاه و حتی به جرأت می توانم بگویم صاحب نظریه در حوزه روابط بین الملل و سیاست بین الملل، در مسائل و موضوعاتی چون امپریالیسم و قدرت جهانی، سیاست و قدرت درخاورمیانه بود.

دکتر مصطفی عبدی در گفت و گو با ایسنا، افزود: استاد عسگرخانی، انسانی فاضل و اندیشمندی بود گرچه افتخار شاگردی ایشان را نداشتم، اما به دلیل برخی حوزه های مشترک مطالعاتی در ساعات استراحت در اتاق استادان از محضر وی بسیار استفاده کردم.

وی اضافه کرد: عسگرخانی فردی صاحب دیدگاه و حتی به جرأت می توانم بگویم صاحب نظریه در حوزه روابط بین الملل و سیاست بین الملل، در مسائل و موضوعاتی چون امپریالیسم و قدرت جهانی، سیاست و قدرت درخاورمیانه بود.

این استاد دانشگاه ادامه داد: عسگرخانی در خصوص مسائلی چون انرژی هسته ای و روابط بین الملل ایران، تحلیلی کاملاً متفاوت از بسیاری استادان علوم انسانی داشت.

او در این رابطه از اهمیت اقتدار ملی و قدرت یک کشور در عرصه بین المللی بحث می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عسگرخانی، انسانی فاضل و صاحب نظریه در حوزه روابط بین الملل بود

عسگرخانی، انسانی فاضل و صاحب نظریه در حوزه روابط بین الملل بود