مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 04:002021-09-21سياسي

تشریح برنامه های سپاه ناحیه رودبار در هفته دفاع مقدس


فرمانده سپاه ناحیه رودبار با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان، گفت: این برنامه با حضور حداقل جمعیت و رعایت پروتکل ها برگزار می شود.

- سرهنگ حسن فیضیان در گفت وگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است که درس ایثار، شهادت، از خودگذشتگی و ایستادگی در مقابل دشمن را به ما آموخت.

وی افزود: برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان رودبار به صورت همزمان با سراسر کشور با شعار ما مقتدریم از فردا (چهارشنبه) آغاز می شود.

فرمانده سپاه رودبار به اشاره به بخشی از برنامه های دفاع مقدس در این شهرستان، گفت: دیدار با ائمه جمعه شهرستان رودبار و تجلیل از پیشکسوتان افتخار آمیز هشت سال دفاع مقدس از جمله برنامه های محوری این شهرستان است.

فیضیان به اثربخش بودن برپایی میز خدمت در راستای گره گشایی مشکلات مردم اشاره و بیان کرد: برای رسیدگی به مشکلات مردم سه میز خدمت در روستاهای کلورز، دفراز و دره دشت برگزار می شود.

وی ادامه داد: به مناسبت هفته دفاع مقدس واحدهای مسکونی و پایگاه های مقاومت بسیج در شهرستان رودبار افتتاح و به بهره برداری می رسند.

فرمانده سپاه رودبار با اشاره به دیگر برنامه های دفاع مقدس در این شهرستان، اضافه کرد: برگزاری محافل شهدایی، یادواره ها، مراسم عزاداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های سپاه ناحیه رودبار در هفته دفاع مقدس

تشریح برنامه های سپاه ناحیه رودبار در هفته دفاع مقدس