مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 03:502021-09-21سياسي

مسئولان در مسیر شهدا حرکت کنند/ سیره شهدا الگویی برای زندگی


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر اینکه مسئولان باید در مسیر شهدا حرکت کنند، گفت: شهدا خدمت به مردم و باز کردن گره از کار مردم را همواره سفارش کرده اند.

- ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی صبح سه شنبه در مراسم پاسداشت یاد و سیره فرزندان امام خمینی (ره) در تقارن با ایام اربعین حسینی (ع) با حضور مسئولان و سخنرانی ویدئوکنفرانسی حجت الاسلام رییسی با بیان اینکه رسالت ما کار برای مردم است، بیان کرد: شهدا خدمت به مردم و باز کردن گره از کار مردم را همواره سفارش کرده اند لیکن باید برای خدمت به مردم قدم برداریم.

وی با بیان اینکه شهدا در این دنیا تجارت کردند و بی شک سود فراوان بردند، افزود: باید سیره و زندگانی شهدا را الگوی زندگانی خود قرار دهیم.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه اگر امروز منویات رهبر معظم انقلاب را عمل کنیم، بی تردید سربلندی و اقتدار بیش از پیش ایران را شاهد خواهیم بود، بیان کرد: جهاد در یک برهه جنگ سخت است و در برهه ای دیگر یک جنگ نرم و تفاوتی در این دو نیست.

مطیعی با بیان اینکه شهدا به قله سعادت رسیدند، پس ما هم تلاش کنیم که در این مسیر گام برداریم، ابراز کرد: جهاد، عنوان یکی از درب های بهشت خدای متعال محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان در مسیر شهدا حرکت کنند/ سیره شهدا الگویی برای زندگی

مسئولان در مسیر شهدا حرکت کنند/ سیره شهدا الگویی برای زندگی