مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 03:452021-09-21سياسي

دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی مقاومت ملت ایران است


مجمع نمایندگان مازندران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، بیانیه ای صادر کرده است.

- در بیانیه مجمع نمایندگان مازندران به مناسبت هفته دفاع مقدس آمده است دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی مقاومت ملت ایران است ایسنا/مازندران مجمع نمایندگان مازندران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، بیانیه ای صادر کرده است.

در این بیانیه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم هفته گرامیداشت دفاع مقدس پاسداشت رادمردی و فداکاری غیورمردانی است که با نثار جانشان از حریم اسلام و کیان کشور در برابر تجاوز خصم زبون صیانت و حراست کردند.

بی گمان فرزندان امام روح الله با لبیک به ندای پیر و مراد جماران و شجاعت مثال زدنی خود که برق آن چشمان ابرقدرتهای جهان را در نوردید، عزت و عظمت وصف ناپذیری را برای امروز و فردای میهن اسلامیمان آفریدند که قلم از شرح آن عاجز است.

دفاع مقدس ملت ایران گنجینه تمام نشدنی از مقاومت، ایثار و سلحشوری جوانان و پیران و خرد وکلان این مرز و بوم است که برای همیشه تاریخ جاودانه خواهد ماند.

مجمع نمایندگان مردم شریف مازندران در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان عالیمقام جنگ تحمیلی و نیزتجلیل از فخر آوران پیروزوخستگی ناپذیر دوران طلایی حماسه وایثار و بویژه رزمندگان شجاع و نامی دیار علویان که سهم بسزایی در فتوحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی مقاومت ملت ایران است

دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی مقاومت ملت ایران است