مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 03:452021-09-21سياسي

30 هزار رزمنده دفاع مقدس استان سمنان تقدیر می شوند


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان گفت: تجلیل از 30 هزار رزمنده و پیش کسوت دفاع مقدس ، یکی از برنامه های بزرگ و شاخص این هفته استان است.

- ، سرهنگ محمد حسن سلامی صبح سه شنبه در مراسم پاسداشت یاد و سیره فرزندان امام خمینی (ره) در تقارن با ایام اربعین حسینی (ع) که قرار است رییس جمهور هم در آن به صورت ویدئوکنفرانسی صحبت بگوید، ابراز داشت: رزمندگان استان به نسبت جمعیت کشور، رتبه های نخست حضور را به خود اختصاص داده اند.

وی با بیان اینکه رزمندگان استان سمنان در طی هشت سال دفاع مقدس در 65 عملیات حماسه ها آفریدند، افزود: هفته دفاع مقدس، صرفاً گرامیداشت یک مناسبت نیست، بلکه گرامیداشت یک فرهنگ است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه امسال کارگروه های مختلف استانی و شهرستانی با همکاری بخش های مختلف، قریب به پنج هزار برنامه در این هفته برگزار می کنند، ابراز داشت: تجلیل از 30 هزار رزمنده و پیش کسوت دفاع مقدس، یکی از برنامه های بزرگ و شاخص این هفته در استان سمنان است.

سلامی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس، یادآور ایثار، مقاومت و ایستادگی است، بیان کرد: دفاع مقدس ملت ایران خود یک تاریخ است و ما معتقد هستیم مردم استان سمنان از میامی تا گرمسار همه در لبیک به ندای امام راحل و رهبر معظم انقلاب همواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 هزار رزمنده دفاع مقدس استان سمنان تقدیر می شوند

30 هزار رزمنده دفاع مقدس استان سمنان تقدیر می شوند