مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 03:352021-09-21سياسي

622 نفر از خراسان جنوبی در مراسم اربعین شرکت می کنند


مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: 622 نفر از خراسان جنوبی در مراسم اربعین شرکت می کنند که بخش عمده ای از آنان تاکنون اعزام شده اند.

- اظهار کرد: در حال حاضر 350 نفر از عزیزان هم استانی در خراسان جنوبی در قالب موکب ها ویزا برای سفر اربعین گرفته اند که به امید خدا نائب الزیاره هم وطنان خواهند بود.

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی بیان کرد: 272 نفر هم از زائران هم استانی جهت زیارت امام حسین (ع) اعزام خواهند شد و در مجموع 622 نفر از خراسان جنوبی در مراسم اربعین 1400 شرکت خواهند کرد.

نوفرستی گفت: بخش عمده ای از این هم استانی ها توانسته اند ویزای خود را دریافت و بلیط هواپیما تهیه کنند و عازم شده اند و بخش دیگری نیز روزهای آتی به عتبات خواهند رفت.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام ستاد مرکزی زائران تنها از مرز هوایی می توانند به سفر اربعین بروند، اظهارکرد: البته در مورد مسیر برگشت مشکلی وجود ندارد و زائران می توانند در مسیر برگشت از طریق مرز مهران به کشور برگردند.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی بیان کرد: شرایط سفر اربعین همان استفاده از دو دوز واکسن و داشتن برگه منفی تست psr است.

نوفرستی یادآور شد: از برخی از استان های کشور افرادی بوده اند که بدون برگ منفی psr به فرودگاه های کشور مراجعه کرده که برگردانده شده اند و از این جهت از زائرین هم استانی تقاضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

622 نفر از خراسان جنوبی در مراسم اربعین شرکت می کنند

622 نفر از خراسان جنوبی در مراسم اربعین شرکت می کنند