مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 03:352021-09-21سياسي

لیبرال ها پیروز انتخابات کانادا؛ ترودو در قدرت می ماند


سی تی وی نیوز اعلام کرد که لیبرال ها در انتخابات فدرال 2021 با دولت اقلیت پیروز خواهند شد و جاستین ترودو، رهبر لیبرال ها قدرت خود را در زمان همه گیری کرونا حفظ خواهد کرد.

- سی تی وی نیوز اعلام کرد که لیبرال ها در انتخابات فدرال 2021 با دولت اقلیت پیروز خواهند شد و جاستین ترودو، رهبر لیبرال ها قدرت خود را در زمان همه گیری کرونا حفظ خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از CTV News، این خبر پس از بسته شدن حوزه های رأی گیری انتخابات در سراسر کانادا منتشر شد.

در حالی که صف های طولانی در برخی از حوزه های رای گیری موجب تمدید زمان رای گیری شد، نتایج اولیه نشان می دهد که لیبرال ها در 156 کرسی انتخاب شده یا پیشرو هستند.

در این انتخابات 338 حوزه فدرال برای رای گیری وجود داشته که یک حزب برای تشکیل دولت اکثریت باید حداقل 170 کرسی را به دست آورد.

بر اساس نتایج اولیه شمارش آرا حزب لیبرال 156 کرسی و حزب اصلی رقیب یعنی محافظه کاران 123 کرسی کسب کرده اند.

در رقابت های 2019، لیبرال ها 155 کرسی، محافظه کاران 119 کرسی، بلوک کبکوا 32 کرسی، حزب دموکراتیک جدید 24 کرسی و حزب سبز دو کرسی داشتند، همچنین پنج نماینده مستقل و یک جای خالی در مجلس وجود داشت.

جاستین ترودو پنجم اوت با اعلام برگزاری انتخابات فدرال، پارلمان اقلیت را منحل اعلام کرد و به دنبال پیروزی اکثریت پارلمان در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیبرال ها پیروز انتخابات کانادا؛ ترودو در قدرت می ماند

لیبرال ها پیروز انتخابات کانادا؛ ترودو در قدرت می ماند