مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 03:202021-09-20اجتماعي

صدور ابلاغ معلمان ربطی به تزریق واکسن کرونا ندارد


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به استفاده از ظرفیت های مراقبان سلامت و سالن های در اختیار آموزش و پرورش برای افزایش سرعت واکسیناسیون، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به استفاده از ظرفیت های مراقبان سلامت و سالن های در اختیار آموزش و پرورش برای افزایش سرعت واکسیناسیون، گفت: عدم تزریق واکسن کرونا، مانع صدور ابلاغ معلمان نمی شود.

محمدعلی واقعی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: معلمانی که واکسن تزریق نکنند، در صورت ابتلا به کرونا از خدمات مرخصی استعلاجی بهره مند نخواهند شد و مرخصی بدون حقوق برای آنان استفاده می شود.

وی افزود: معلمانی که واکسن تزریق نکرده اند، در سال تحصیلی در صورت ابتلا به بیماری کرونا به اداره ارزیابی و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش معرفی می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به استفاده از ظرفیت های مراقبان سلامت و سالن های در اختیار آموزش و پرورش برای افزایش سرعت واکسیناسیون، بیان کرد: تاکنون حدود 95 درصد از معلمان نوبت اول واکسن کرونا و بیش از 55 درصد از معلمان نوبت دوم واکسن خود را دریافت کرده اند و تا قبل از مهر ماه آمار نوبت دوم واکسیناسیون معلمان نیز به 90 درصد خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور ابلاغ معلمان ربطی به تزریق واکسن کرونا ندارد

صدور ابلاغ معلمان ربطی به تزریق واکسن کرونا ندارد