مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 03:202021-09-20سياسي

بشیری: کمیسیون آموزش مجلس به روند بازگشایی مدارس نظارت می کند


یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن تاکید بر دغدغه مجلس مبنی بر سرعت بخشی به چرخه آموزشی کشور گفت: این کمیسیون بر روند بازگشایی مدارس نظارت کامل را دارد.

- یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن تاکید بر دغدغه مجلس مبنی بر سرعت بخشی به چرخه آموزشی کشور گفت: این کمیسیون بر روند بازگشایی مدارس نظارت کامل را دارد.

فرهاد بشیری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز روند واکسیناسیون دانش آموزان و بازگشایی تدریجی مدارس و دانشگاه ها عنوان کرد: فعالیت مدارس و دانشگاه ها برای جامعه ما بسیار حائز اهمیت است و متاسفانه در این دوسال که جهان گرفتار شیوع کرونا شده است یکی از بخش هایی که آسیب دیده، بخش آموزش مدارس و دانشگاه های ما بوده است.

وی افزود: با توجه به روند واکسیناسیون اساتید و دانشجویان و آغاز واکسیناسیون دانش آموزان و گزارش و وعده مسئولان مربوطه، اقدامات خوبی صورت گرفته و در حال شکل گیری است، به هر شکل ما باید چرخ آموزش کشور را به حرکت درآوریم و به آن سرعت ببخشیم، پس مراکز آموزشی کشور در کنار توجه به امر واکسیناسیون باید با رعایت تمام پروتکل ها و برنامه ریزی های انجام شده به صورت حضوری آغاز به کار کنند، البته این موضوع خود شرایطی دارد یعنی مدارس با توجه به جمعیتی که دارند شرایط متفاوتی خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشیری: کمیسیون آموزش مجلس به روند بازگشایی مدارس نظارت می کند

بشیری: کمیسیون آموزش مجلس به روند بازگشایی مدارس نظارت می کند