مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 03:202021-09-20سياسي

زیاده خواهی ها و ادعاهای دروغ، چهره صلح جهانی را پوشانده است


با نگرش ابرقدرت هایی چون آمریکا، علت این که صلح دائم برقرار نمی شود این است که زیاده خواهی ها و ادعاهای دروغ و کذایی تمامی ندارد.

- ایسنا/خراسان جنوبی یک کارشناس علوم سیاسی گفت: با نگرش ابرقدرت هایی چون آمریکا، علت این که صلح دائم برقرار نمی شود این است که زیاده خواهی ها و ادعاهای دروغ و کذایی تمامی ندارد.

یدالله دهقانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: 21 سپتامبر روز جهانی صلح نام گذاری شده چراکه تمام بشریت فطر تا و ذاتا به دنبال صلح و آرامش هستند، اما متاسفانه آن چیزی که در طول تاریخ باعث شده کام مردم دنیا تلخ شود و نتوانند طعم واقعی صلح را بچشند زیاده خواهی هایی بوده که در مقاطع مختلف زمانی گروهی از افراد داشته اند و خود را نژاد برتر دانسته اند.

وی افزود: صلح یک مفهوم مطلق نیست و می تواند تغییرپذیر باشد و بطور کلی این گونه تبیین می شود که از جانب طرف مقابلی که شما با او صلح می کنید چه آشکار و چه در نهان تهدیدی را احساس نکنید و نگرانی از جانب او نداشته باشید؛ یعنی مطمئن باشید که اگه صلحی اتفاق افتاده او دیگر تحت هیچ شرایطی به شما خیانت نمی کند.

این کارشناس علوم سیاسی بیان کرد: در شرایطی باید صلح کنیم و در شرایطی دیگر نباید صلح کنیم و دو نمونه بارز هم در تارخ اسلام در باب این موضوع داریم، امام حسن(ع) صلح می کند اما امام حسین(ع) به هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیاده خواهی ها و ادعاهای دروغ، چهره صلح جهانی را پوشانده است

زیاده خواهی ها و ادعاهای دروغ، چهره صلح جهانی را پوشانده است