مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 03:102021-09-20اجتماعي

کرونا موجب تعطیلی برنامه های فرهنگی شهرداری بجنورد نشد


شیوع بیماری کووید 19 موجب تعطیلی برنامه های این سازمان در مرکز استان نشده است.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون فرهنگی شهرداری بجنورد گفت: شیوع بیماری کووید 19 موجب تعطیلی برنامه های این سازمان در مرکز استان نشده است.

محمدرضا موفق در گفتگو با ایسنا، با تشریح اقدامات این سازمان طی امسال، علت تعطیلی برنامه های فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد را اجتماع محور بودن آنها برشمرد و اظهار کرد: به علت شیوع این بیماری، استفاده بیشتر از تبلیغات محیطی برای آموزش فرهنگ شهروندی و همچنین مشارکت بیشتر با سایر دستگاه ها و نهادها در برنامه های مناسبتی مورد تاکید قرارگرفته است.

موفق در ادامه افزود: متاسفانه به علت نبود زیرساخت ها، امکان استفاده گسترده از فضای مجازی برای برگزاری این برنامه ها وجود ندارد.

معاون فرهنگی شهرداری بجنورد با بیان اینکه مخاطبان برنامه های این سازمان، عموم شهروندان از پنج سال به بالا هستند، گفت: بیشترین گروه استقبال کننده از برنامه های سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد طیف سنی پنج تا 45 سال هستند.

وی در ادامه، تهیه و چاپ کتاب های مختلف با هدف آموزش فرهنگ شهروندی برای گروه های سنی مختلف را از اقدامات خلاقانه این سازمان برشمرد و افزود: در این زمینه اقدامات خوبی مانند تهیه تیزر و موشن گرافیک با هدف آموزش فرهنگ شهروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا موجب تعطیلی برنامه های فرهنگی شهرداری بجنورد نشد

کرونا موجب تعطیلی برنامه های فرهنگی شهرداری بجنورد نشد