مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 03:002021-09-20سياسي

جهاددانشگاهی می تواند شورا و شهرداری را در اجرای پروژه ها یاری کند


رییس شورای اسلامی شهر تبریز، با بیان اینکه در شرایط کنونی نیاز به بینش و حرکت علمی بیش از پیش احساس می شود، خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی می تواند در اجرای پروژه های شهری ما را یاری کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس شورای اسلامی شهر تبریز، با بیان اینکه در شرایط کنونی نیاز به بینش و حرکت علمی بیش از پیش احساس می شود، خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی می تواند در اجرای پروژه های شهری ما را یاری کند.

حجت الاسلام رسول برگی در دیدار رییس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی با تاکید بر رویکرد مثبت اعضای شورای شهر تبریز در خصوص مسائل علمی و پژوهشی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمامی همکاران در شورای ششم به اهمیت موضوع علم و تعامل با نهادهای علمی از جمله جهاددانشگاهی واقف هستند.

وی یادآور شد: رویکرد کلی من چه زمانی که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بودم و اکنون نیز که در شورای شهر خدمت می کنم، تعامل با تمامی نهادها، سازمان ها، ادارات و دستگاه ها است؛ مخصوصاً اگر این تعامل مابین جهاددانشگاهی و شورای شهر باشد که نتایج بسیار خوبی را در پی خواهد داشت.

برگی، با بیان اینکه در شرایط کنونی نیاز به بینش و حرکت علمی بیش از پیش احساس می شود، خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی می تواند در اجرای پروژه های شهری ما را یاری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی می تواند شورا و شهرداری را در اجرای پروژه ها یاری کند

جهاددانشگاهی می تواند شورا و شهرداری را در اجرای پروژه ها یاری کند