مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 02:452021-09-20اجتماعي

بیش از 35 هزار کلاس اولی همدانی در انتظار مهر


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: در سال جاری 35 هزار و 700 کلاس اولی در استان از اول مهر آموزش های خود را آغاز می کنند.

- ایسنا/همدان معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: در سال جاری 35 هزار و 700 کلاس اولی در استان از اول مهر آموزش های خود را آغاز می کنند.

معصومه خدابنده لو در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طبق اطلاعیه وزارتخانه آموزش و پرورش، امسال جشن شکوفه ها در تمام مراکز و شهرستان های کشور به صورت نمادین و در یک یا دو مدرسه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در جشن شکوفه ها همه پایه اولی ها در مدرسه حضور ندارند، بیان کرد: سال گذشته تعداد زیادی از والدین مانع حضور فرزندان خود در پایه اول ابتدایی شدند اما این آمار در سال تحصیلی جاری بسیار کمتر شده است.

خدابنده لو ادامه داد: با توجه به اینکه شرایط کرونایی ادامه دارد والدین باید شرایط فعلی را بپذیرند و با این شیوه آموزش کنار بیایند اگرچه از آبان ماه آموزش های حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی و نوبت بندی دانش آموزان به صورت محدود آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: طی جلسات انجمن اولیا و مربیان که در مهرماه برگزار می شود با نظرسنجی از اولیا و اغناسازی آنها، از آبان ماه به استقبال آموزش حضوری خواهیم رفت، در این جلسات همچنین درباره آسیب های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 35 هزار کلاس اولی همدانی در انتظار مهر

بیش از 35 هزار کلاس اولی همدانی در انتظار مهر