مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 01:002021-09-20سياسي

تالار هنر 25 روز دیگر شروع به فعالیت می کند/ تعویض پرده های سالن


مدیر تالار هنر از تعویض پرده های سالن و ارتقای سیستم آنها از دستی به اتوماتیک خبر داد و عنوان کرد فعالیت این تماشاخانه از 25 روز دیگر آغاز خواهد شد.

- حسین موذن مدیر تالار هنر درباره زمان آغاز فعالیت های این مجموعه با توجه به آغاز به کار مجدد سالن های دولتی به خبرنگار مهر گفت: تعطیلات اخیری که به سبب قرمز شدن شهر تهران رخ داد بهترین فرصت برای ما بود که به تعمیرات تالار هنر که مدت ها بود قصد انجامش را داشتیم، بپردازیم از همین رو فعالیت تالار هنر با اندکی تاخیر آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در این فرصت تصمیم گرفتیم پرده های سالن را که سال ها بود نیاز به تعویض و بازسازی داشت، تغییر و سیستم پرده ها را هم از حالت دستی به اتوماتیک ارتقا دهیم.

همچنین قرار است یک پرده سیکلو برقی نیز برای پخش بهتر و باکیفیت تر تصاویر در انتهای سن نصب شود.

با توجه پوسیدگی پرده های تالار هنر تعویض حدود 500 متر پرده های مختلف اعم از پرده جلو و عقب (بک) و شال ها در دستور کار قرار گرفت که طبق قرارداد تا 25 روز کاری آینده انجام خواهد شد.

موذن یاداور شد: تعویض و نوسازی موتور پرده برقی جلو و میله های بالابر دکور و نور از جمله برنامه های دیگر است که در همین راستا سه میله برقی بالابر به منظور استفاده در دکور و نور اضافه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالار هنر 25 روز دیگر شروع به فعالیت می کند/ تعویض پرده های سالن

تالار هنر 25 روز دیگر شروع به فعالیت می کند/ تعویض پرده های سالن