مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 18:102021-09-20سياسي

58 درصد جامعه هدف در شهرستان گناوه واکسینه شدند


تزریق واکسن در سطح شهرستان برای افراد بالای 18 سال به 58 درصد رسیده است.

- ، غلامرضا مهرجو عصر دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: مردم شهرستان گناوه در دوران هشت سال دفاع مقدس دارای جایگاه والا و ارزشمندی هستند و نقش بی بدیل در عرصه های مختلف آن دوران ایفا کردند.

فرماندار گناوه افزود: شهرستان گناوه در اعزام نیرو و پشتیبانی از جبهه های جنگ تحمیلی نقش بسیار پررنگ و اثرگذار داشته است و حضور تعداد زیادی از فرزندان این خطه در جبهه ها، سمت های فرماندهی و سرداری توسط بسیاری از جوانان این شهرستان و حمایت و پشتیبانی از رزمندگان و تقدیم شهدای والامقام بخشی از افتخارات مردم این شهرستان در هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی یادآور شد: هفته دفاع مقدس فرصتی گرانبها برای انتقال مفاهیم و ارزش های دوران دفاع مقدس و یادآوری رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام است.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس جوانان زیر 20 سال با اعتقاد و باورهای قوی دینی در جبهه ها حضور پیدا می کردند و جنگ را اداره می کردند وبا ازخودگذشتگی حماسه های بزرگی آفریدند.

لزوم تبیین ارزش های دفاع مقدس فرماندار گناوه با اشاره به اینکه باید در خود یک بازنگری کنیم که چقدر توانسته ایم این ارزش های دفاع مقدس را به نسل جوان تبیین کنیم یادآور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

58 درصد جامعه هدف در شهرستان گناوه واکسینه شدند

58 درصد جامعه هدف در شهرستان گناوه واکسینه شدند