مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 18:102021-09-20اقتصادي

بیمارستان 20 تخت خوابی عالی شهر مهرماه افتتاح می شود


معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: بیمارستان محلی و مدرن عالی شهر، مهر ماه امسال با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد ستوده عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان عالی شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیمارستان 20 تخت خوابی عالی شهر دارای اتاق عمل، دندانپزشکی، درمانگاه تخصصی و سایر امکانات و تجهیزات درمانی است و علاوه بر آن، حوزه بهداشت را نیز پوشش می دهد.

ستوده با بیان اینکه بیش از 500 میلیارد ریال برای ساخت این بیمارستان هزینه شده است خاطرنشان کرد: این بیمارستان با تلاش شبانه روزی طی سه سال احداث شده و اکنون در مراحل پایانی نصب تجهیزات قرار دارد.

تحول در بخش درمان استان بوشهر وی یادآور شد: با تکمیل و راه اندازی این بیمارستان که یک مجموعه مدرن و پیشرفته است، بار زیادی از روی دوش بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر برداشته می شود و جوابگوی نیازهای مردم شهر جدید عالی شهر نیز خواهد بود.

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: در سال های اخیر در بخش درمان کارهای مهمی صورت گرفته که ساخت بیمارستان هسته ای بوشهر، تکمیل بیمارستان های دیلم، اهرم و دیر و همچنین تسریع پروژه بیمارستان 17 شهریور برازجان، تسریع پروژه بیمارستان جایگزین فاطمه زهرای بوشهر و جانمایی و شروع بیمارستان عسلویه و … از ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان 20 تخت خوابی عالی شهر مهرماه افتتاح می شود

بیمارستان 20 تخت خوابی عالی شهر مهرماه افتتاح می شود