مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 16:552021-09-20سياسي

معجزه قرن


هزاره سوم میلادی و قرن جدید برای مسلمانانی که با منطق امام حسین (ع) می جنگند یک هزاره و قرن سراسر پیروزی است هیچ تردیدی در این معجزه قرن وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدکاظم انبارلویی طی یادداشتی با عنوان معجزه قرن نوشت:  مرغان که کنون از قفس خویش جدایید رخ باز نمایید و بگویید کجایید؟ در هر سخن از جان شما هست جوابی هرچند دهان را به جوابی نگشایید 40 سال پیش اشرار جهانی به این نتیجه رسیدند تا انقلاب نوپای اسلامی جان نگرفته، آن را با یک حمله برق آسا از زمین و هوا و دریا در هم بکوبند و آن را در نطفه خفه کنند.

صدام به نمایندگی از این اشرار و حزب بعث عراق به نمایندگی از همه احزاب شیطانی جهان مأمور این در خیزش های 56 و 57 به تیغ مجازات سپرده شده بودند یک ارتش نیرومند مردمی سر برآورد و پشت قدرت های منطقه ای و جهانی را با یک تشر بلرزاند.

آن زمان جنایتکاران جنگی آمریکا و شوروی و دیگر شرکای منطقه ای آن ها پیش بینی نمی کردند نهال نورسیده سپاه به قدرتی دست یابد که نه تنها متجاوزان را از خاک میهن بیرون کند بلکه کشورهای اسلامی منطقه را از تجزیه وتلاشی نجات دهد و پشت دروازه های رژیم صهیونیستی خیمه بزند.

آن زمان استراتژیست های جهانی و سازندگان سلاح های کشتار جنگی پیش بینی نمی کردند، ایرانی که در تهیه سیم خاردار برای دفاع از مرزهای خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معجزه قرن

معجزه قرن