مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 16:552021-09-20سياسي

امروز نیروهای مسلح بیش از هر زمانی برای دفاع از کشور آماده تر است


‍ فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس دورانی سراسر حماسه، خاطره و ایثار بود که در نهایت علاوه بر آنکه حقانیت ملت ما را به جهانیان نشان داد، - ایسنا/کرمانشاه ‍ فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس دورانی سراسر حماسه، خاطره و ایثار بود که در نهایت علاوه بر آنکه حقانیت ملت ما را به جهانیان نشان داد، باعث تثبیت انقلاب اسلامی نیز شد.

سردار علی اکبر جاویدان در مراسمی در پادگان شهید رجایی مرزبانی استان کرمانشاه، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به تشریح چگونگی آغاز جنگ ایران و رژیم بعثی عراق و دستاوردهای آن پرداخت و گفت: این نبرد نابرابر به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی حکومت پهلوی از سوی دشمنان قسم خورده به ایران تحمیل شد.

وی افزود: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، آمریکا بزرگترین پایگاه خود را در خاورمیانه از دست داد و این موضوع باعث شد آن ها، رژیم بعثی عراق را علیه کشورمان تجهیز و زمینه جنگی نابرابر را فراهم کنند.

جاویدان با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با شیطنت های دشمنان، گروهک هایی ایجاد شد که به انقلاب نوپای اسلامی ایران ضربه بزنند، خاطرنشان کرد: در همان ایام حدود 700 شهید را در مرزها تقدیم اسلام و انقلاب کردیم تا ثابت کنیم در دفاع از مرزهای کشور عزم و اراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز نیروهای مسلح بیش از هر زمانی برای دفاع از کشور آماده تر است

امروز نیروهای مسلح بیش از هر زمانی برای دفاع از کشور آماده تر است