مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 16:252021-09-20سياسي

جلسه انتخاب شهردار اراک به چالش کشیده شد/ 3 عضو صحن را ترک کردند


رییس شورای شهر اراک با بیان اینکه شورای ششم در 10 ساعت جلسه بحث و بررسی و ارزیابی گزینه ها به دو گزینه رسید، افزود: امیدواریم شهردار با رعایت کلیه ضوابط و همکاری با اعضای شورا گام های مفیدی برای شهر برداشته و در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت های شهرداری .

- رییس شورای شهر اراک با بیان اینکه شورای ششم در 10 ساعت جلسه بحث و بررسی و ارزیابی گزینه ها به دو گزینه رسید، افزود: امیدواریم شهردار با رعایت کلیه ضوابط و همکاری با اعضای شورا گام های مفیدی برای شهر برداشته و در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت های شهرداری و شهر و توسعه همه جانبه اراک گام بردارد.

جلسه انتخاب شهردار اراک با اعلام انصراف یکی از دو نامزد نهایی این پست و ترک جلسه توسط سه عضو که در اعتراض به روند انتخاب شهردار در این جلسه، صورت گرفت، به چالش کشیده شد و بی نتیجه ماند و در نهایت شهردار انتخاب نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ وحید میرنظامی رییس شورای شهر اراک 29 شهریورماه در صحن رسمی شورای شهر که با دستور کار انتخاب شهردار برگزار شد، اظهار کرد: در جمهوری اسلامی مسئولیت ها عرصه ای برای خدمت و نه طعمه ای برای منعفت هستند.

وی گفت: شورای اسلامی کلانشهر اراک قریب به یک ماه برای انتخاب شهردار وقت گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه انتخاب شهردار اراک به چالش کشیده شد/ 3 عضو صحن را ترک کردند

جلسه انتخاب شهردار اراک به چالش کشیده شد/ 3 عضو صحن را ترک کردند