مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 15:202021-09-20بين الملل

عاملان انتحاری و جنگجویان طالبان از جنگ و درگیری محروم شده اند


در پی کنترل طالبان بر افغانستان، نظامیان این گروه به ویژه نیروهای انتحاری آن احساس می کنند از جنگ و درگیری محروم شده و به تبع فرصت کشته شدن در جنگ را از دست داده اند.

- در پی کنترل طالبان بر افغانستان، نظامیان این گروه به ویژه نیروهای انتحاری آن احساس می کنند از جنگ و درگیری محروم شده و به تبع فرصت کشته شدن در جنگ را از دست داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه واشنگتن پست در گزارشی نوشت، تنها همین چند ماه پیش بود که یگان های طالبان حملات خود را علیه اماکن و کاروان های دولتی کابل آغاز کردند اما اکنون آنها در ایست های بازرسی ایستاده اند تا شهرهایی را که از اواسط ماه اوت کنترل کرده اند سازماندهی و مدیریت کنند.

این روزنامه به نقل از عبدالرحمان نیفیز، فرمانده یگان نظامی 250 نفره نوشت: همه مردان من عاشق جهاد و جنگ هستند و به همین دلیل وقتی به کابل آمدند احساس راحتی نکردند .

وی با بیان اینکه اینجا دیگر هیچ درگیری وجود ندارد و نظامیان سعی می کنند خود را با شغل جدید روزانه خود وفق دهند، این شغل را ماموریتی پیش پا افتاده برای تامین امنیت یک شهر توصیف کرد.

نیفیز گفت، نظامیان از اینکه فرصت کشته شدن در جنگ را از دست بدهند نگران هستند و او به آنها گوشزد کرده که همچنان فرصت شهادت را دارند و مساله فقط مساله زمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان انتحاری و جنگجویان طالبان از جنگ و درگیری محروم شده اند

عاملان انتحاری و جنگجویان طالبان از جنگ و درگیری محروم شده اند