مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 15:052021-09-20سياسي

بازدید سرزده نماینده کرج از مرکز آموزشی درمانی امام علی (ع)


مهدی عسگری نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد به صورت سرزده از مرکز درمانی آموزشی امام علی (ع) کرج که محل بستری بیماران کرونایی است بازدید و با کادر درمان گفت و گو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مهدی عسگری، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در بازدید سرزده از مجتمع آموزشی-درمانی امام علی (ع) به عنوان مرکز ویژه درمان به صورت دورکاری فعالیت می کردند، افزود: کادر درمان از معدود مشاغلی است که در زمان پیک بیماری و ایامی که به بسیاری از افراد ماندن در خانه توصیه می شد، در محل کار خود حاضر و با نیرو و توان بیشتری به بیماران کرونایی خدمت رسانی کردند که این حضور جهادی شایسته تقدیر فراوان است.

  وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مجلس در تلاش است اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری را اجرایی کند، بیان کرد: در نشست اخیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بر ضرورت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و طرحی و همچنین پرداخت فوق العاده ویژه به گروه پرستاری تاکید و مقرر شده است کارگروهی برای پیگیری مطالبات و مشکلات پرستاران تشکیل شود.

  نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد پس از عیادت از بیماران کرونایی و بازدید از بخش های ویژه و اورژانس این مجتمع، یادآور شد: برای تمامی بیماران بالاخص بیماران کرونایی آرزوی شفای عاجل دارم و امیدوارم به لطف ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سرزده نماینده کرج از مرکز آموزشی درمانی امام علی (ع)

بازدید سرزده نماینده کرج از مرکز آموزشی درمانی امام علی (ع)