مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 14:252021-09-20اجتماعي

کمبود 3 هزار نیرو در آموزش و پرورش استثنایی


رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی: 13 راهکار از جمله استفاده از بازنشستگان، نیروهای خرید خدمات و اضافه کار نیروهای رسمی برای جبران کمبود نیروی انسانی در آموزش وپرورش استثنایی تدوین شده است و ملاک عمل استان ها باید قرار گیرد.

- رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از تدوین دستورالعمل مناسب سازی شده بازگشایی مدارس استثنایی، اطلس یادگیری و خدمات توان بخشی و افزایش 2 برابری اعتبار سرویس ایاب و ذهاب به عنوان تمهیدات برای بازگشایی تدریجی و ترکیبی مدارس استثنایی نام برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از سازمان آموزش و پرورش استثنایی؛ سیدجواد حسینی در نشست شورای معاونان این سازمان ضمن تشریح تمهیدات برای بازگشایی مدارس استثنایی در سال تحصیلی جدید افزود: الگوی فعالیت آموزشی و تربیتی مدارس در شرایط بیماری کرونا برای سال تحصیلی جدید از سوی وزارت آموزش وپرورش به استان ها ارسال شده است و در آموزش وپرورش استثنایی نیز دستورالعمل تکمیلی مناسب سازی شده بازگشایی مدارس استثنایی را با 15 بند تدوین شده است که به زودی به استان ها ارسال می شود.

حسینی متقاعدسازی جامعه را از مهم ترین فعالیت های پیشرو دانست و اظهار داشت: در آموزش وپرورش استثنایی علاوه بر اطلس یادگیری، اطلس نحوه ارائه خدمات توان بخشی نیز تدوین شده است و در سال جاری ملاک عمل در مدارس استثنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 3 هزار نیرو در آموزش و پرورش استثنایی

کمبود 3 هزار نیرو در آموزش و پرورش استثنایی