مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 13:502021-09-20سياسي

آمریکا در جهت تامین منافع خود در مناطق مختلف جهان به دنبال ایجاد آشوب است


رییس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و پرتغال گفت: تقویت ارتباطات دوستانه میان ایران و پرتغال، نقش مهمی در توسعه همکاریهای دو کشور در ابعاد دوجانبه، - رییس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و پرتغال گفت: تقویت ارتباطات دوستانه میان ایران و پرتغال، نقش مهمی در توسعه همکاریهای دو کشور در ابعاد دوجانبه، منطقه ای و بین المللی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارلوس آنتونیو ریکو دا کوشتا نهوش، سفیر پرتغال در تهران ظهر امروز (دوشنبه 29 شهریورماه) با جلیل رحیمی جهان آبادی رییس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و پرتغال در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

رحیمی در این دیدار با اشاره به قدمت 500 ساله مناسبات دو کشور، گفت: بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های ایران و پرتغال در عرصه های گوناگون، نقش مهمی در کمک به ارتقاء سطح مناسبات و همکاری های دوستانه فیمابین دارد.

وی در ادامه افزود: گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و پرتغال در مسیر کمک به رشد و توسعه ارتباطات و مناسبات رو به رشد دو کشور تلاش می کند.

رییس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران - پرتغال در ادامه افزود: افزایش ارتباط و دیدارهای مسئولان سیاسی و پارلمانی دو کشور و رایزنی و مشورت درخصوص راه های توسعه همکاری های تهران - لیسبون از اهمیت فراوانی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا در جهت تامین منافع خود در مناطق مختلف جهان به دنبال ایجاد آشوب است

آمریکا در جهت تامین منافع خود در مناطق مختلف جهان به دنبال ایجاد آشوب است