مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 13:452021-09-20سياسي

ترویج تفکر دلنشین بسیجی و مطالبه گری از مهم ترین وطایف رسانه است


فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: انتظاری که از بسیج رسانه و رسانه ها می رود، ترویج تفکر دلنشین بسیجی است که پیاده کردن، توصیه و مطالبه گری در این زمینه مد نظر است.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: انتظاری که از بسیج رسانه و رسانه ها می رود، ترویج تفکر دلنشین بسیجی است که پیاده کردن، توصیه و مطالبه گری در این زمینه مد نظر است.

سردار علی قاسمی، امروز دوشنبه 29 شهریور در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج رسانه استان و در آیین رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر افزود: کارنامه رسانه ها و بسیج رسانه خراسان جنوبی، کارنامه خوب و درخشانی است و تعداد آمار رسانه ها و تیتراژ آن نشان از علاقه مردم به مسایل فرهنگی است و شاید برخی استان های پرجمعیت مراکز رسانه ای آنان کمتر از خراسان جنوبی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: انتظاری که از بسیج رسانه و رسانه ها می رود، ترویج تفکر دلنشین بسیجی است که پیاده کردن، توصیه و مطالبه گری در این زمینه مورد انتظار است و در این زمینه کارهای خوبی هم انجام شده است.

قاسمی افزود: بسیج رسانه در مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی باید زمینه ساز همراهی و همدلی جامعه باشد و همچنین ترویج تفکر و اندیشه انقلابی، مطالبه گری و واگویی مشکلات مردم از بسیج رسانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج تفکر دلنشین بسیجی و مطالبه گری از مهم ترین وطایف رسانه است

ترویج تفکر دلنشین بسیجی و مطالبه گری از مهم ترین وطایف رسانه است