مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 13:102021-09-20سياسي

تداوم اجرای طرح یک نفس همدلی در سرایان / توزیع 10 هزار ماسک


رییس خانه مشارکت مردم در سلامت خراسان جنوبی از اجرای فاز سوم طرح یک نفس همدلی در شهرستان سرایان خبر داد و گفت: 10 هزار ماسک و ژل ضدعفونی بین مردم شهرستان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسولی مقدم فرماندار سرایان هم در این جلسه اظهار داشت: کرونا باعث ایجاد احساس مسئولیت اجتماعی (محافظت از سلامت خود و دیگران) شده است.

وی افزود: در صحنه مبارزه با کرونا شاهد صحنه هایی زیبا از قبیل اجرای طرح های همدلی و کمک های مومنانه جهت تأمین اقلام بهداشتی و سبد کالا برای نیازمندان و بیماران مبتلا، اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و رصد مداوم بیماران کرونایی و تشکیل مداوم جلسات ستاد کرونا (در سطح ملی، استانی و شهرستانی) بودیم.

فرماندار سرایان اظهار داشت: اجتماعی شدن سلامت؛ بهترین صحنه در مبارزه با بیماری کرونا بود که این اقدام با تشکیل خانه مشارکت مردم در سلامت صورت گرفت.

وی در خصوص عوارض واکسیناسیون و اخبار نادرست فضای مجازی اعلام کرد: هیچ دارویی بدون عارضه نیست؛ اخبار بدون منبع علمی و بی پایه و اساس به هیچ وجه در فضای مجازی اطلاع رسانی نشود.

رسولی مقدم عنوان کرد: تأمین 22 هزار دوز واکسن رایگان جهت مردم شهرستان نشان از درایت و پشتکار نظام بهداشت و اهمیت حفظ سلامت عموم جامعه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم اجرای طرح یک نفس همدلی در سرایان / توزیع 10 هزار ماسک

تداوم اجرای طرح یک نفس همدلی در سرایان / توزیع 10 هزار ماسک