مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 13:102021-09-20اقتصادي

کاهش 14 درصدی آمار فوتی های کرونا در تهران


​ همه شاخص ها اعم از بیماران سرپایی، بستری و فوتی با یک شیب خوبی در حال کاهش است که باید این روند را حفظ و این شیب را بیشتر کنیم.

- استاندار تهران از کاهش 14 درصدی آمار فوتی ها و 16 درصدی بیماران سرپایی کرونا در تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، آقای محسنی بندپی در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونای استان تهران، گفت: آمار بیماران بستری در بخش های عادی نیز 16.

8 درصد کاهش داشته است و در حال حاضر 6649 بیمار بستری در تهران داریم.

وی افزود: تا امروز 7 میلیون و 700 هزار واکسن در تهران تزریق شده است که 5 میلیون و 400 هزار نفر دوز اول و 2 میلیون و 300 هزار نفر هم دوز دوم را دریافت کرده اند.

کاهش همه شاخص های بیماری کرونا استاندار تهران گفت:​ همه شاخص ها اعم از بیماران سرپایی، بستری و فوتی با یک شیب خوبی در حال کاهش است که باید این روند را حفظ و این شیب را بیشتر کنیم.

آقای انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان در تهران افزود: در بحث روند بیماری در روز های آینده و هفته اول مهر شاهد ادامه کاهش روند بیماری خواهیم بود.

وی ادامه داد: آنچه باعث کاهش این شاخص ها شده در درجه نخست بحث واکسیناسیون همگانی، ​دوم تعطیلی یک هفته ای و سوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی است که همین روند باید حفظ شود تا دچار موج ششم و اوج گیری دوباره بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 14 درصدی آمار فوتی های کرونا در تهران

کاهش 14 درصدی آمار فوتی های کرونا در تهران