مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 13:052021-09-20اقتصادي

«سیمان» تالاردار شد


تالار اختصاصی سیمان از هفته آینده در بستر معاملات TTS راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از سازمان بورس و اوراق بهادار، مدیر عملیات بازار بورس کالا طی ابلاغیه ای، تالار اختصاصی سیمان از هفته آینده در بستر معاملات TTS راه اندازی می شود.

بر اساس این ابلاغیه از روز شنبه 3 مهر ماه 1400 کلیه معاملات سیمان به صورت جداگانه در تالار اختصاصی سیمان در بستر معاملاتی TTS و رأس ساعت 11:30 برگزار می شود.

بورس کالا که تاکنون در بستر TTS دارای بازارهای صنعتی، صادراتی کیش، فرآورده های نفتی، فرعی، پتروشیمی، حراج باز و مناقصه بود به دلیل حجم گسترده معاملات سیمان از هفته آینده شاهد روی کار آمدن تالار سیمان به صورت جداگانه خواهد بود که معاملات در تالار سیمان از ساعت 11:30 دقیقه آغاز می شود.

گفتنی است، پیرو ابلاغیه وزارت صمت مبنی بر ممنوعیت خرید و عرضه سیمان خارج از بورس کالا و تعیین فرصت زمانی برای حضور خریداران و فروشندگان سیمان در بورس کالا، روند حضور و پذیرش شرکت های سیمانی و همینطور خریداران سیمان در بورس سرعت گرفت و براساس اطلاعیه های مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالای ایران تاکنون 68 شرکت محصول خود را پذیرش کرده اند و چند شرکت نیز در مرحله پذیرش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سیمان» تالاردار شد

«سیمان» تالاردار شد