مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 12:452021-09-20ورزشي

مسئول جدید سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی معرفی شد


طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی «محمدرضا صادق» به عنوان رییس جدید بسیج رسانه استان منصوب و معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مراسم تودیع و معارفه مسئول  سازمان برای همه اقشار بوده و از هر قشری یک توقعی میرود؛ از بسیج رسانه انتظار میرود از نظر فکری، ترویج تفکر بسیج، مطالبه گری، همکاری و هم افزایی بین جامعه، امیدآفرینی و بیان واقعیت های نظام فعالیت داشته باشد.

  فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی با اشاره به حمایت خانه مطبوعات از رسانه های استان، بیان داشت: بسیج صدا و سیما در خراسان جنوبی مستقل است.

  قاسمی اضافه کرد: تشکیل گردانهای سایبری و فضای مجازی نیز از جمله اقداماتی است که در بسیج رسانه خراسان جنوبی انجام و پیگیری میشود.

  وی به افتخارات بسیج رسانه در خراسان جنوبی اشاره و اظهار داشت: تشکیل گروه جهادی شهید فرهادی و مرکز نیکوکاری رسانه یاران از جمله ابتکارات و افتخاراتی بود که در بسیج رسانه خراسان جنوبی انجام شده است.

سجاد رضایی مسئول سابق بسیج رسانه خراسان جنوبی در این مراسم اظهار داشت: بسیج رسانه در خراسان جنوبی حدود 8 سال میشود تشکیل شده است.

وی افزود: در این مدت بیش از 400 جلسه با خبرنگاران و اهالی رسانه برگزار شده، تقدیر از خبرنگاران هر سال همزمان با روز خبرنگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول جدید سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی معرفی شد

مسئول جدید سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی معرفی شد