مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 12:452021-09-20سياسي

بازدید جمعی از نمایندگان تهران و نیکزاد از ایپکو


سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران گفت که جمعی از نمایندگان تهران به همراه نایب رییس مجلس از شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو خبر داد.

- سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران گفت که جمعی از نمایندگان تهران به همراه نایب رییس مجلس از شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو خبر داد.

علی خضریان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: جمعی از نمایندگان تهران به همراه علی نیکزاد نایب رییس مجلس از شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو ( ایپکو ) بازید کردند: در این بازدید مدیرعامل و مدیر راهبرد شرکت ایپکو پس از ارائه دستاوردها و توانمندی های شرکت در حوزه طراحی و توسعه قوای محرکه، به سوالات نمایندگان پیرامون موانع و چالش های پیش روی توسعه قوای محرکه پاسخ داد.

وی ادامه داد: مهمترین مزیت های این شرکت دانش بنیان، وجود بزرگترین و مجهزترین مرکز آزمون موتور در غرب آسیا و تجربه و توانمندی بالای متخصصان این شرکت در فرآیند توسعه قوای محرکه است.

در این بازدید نمایندگان موضوعاتی همچون لزوم توجه به صادرات قوای محرکه و خدمات فنی و مهندسی، تشکیل سازمان ملی و توسعه مراکز دانش محور با مرکزیت شرکت تحقیقات موتور ایران خودرو، ارائه مشاوره دانشی به مجلس برای تدوین اسناد بالادستی و اصلاح قوانین حوزه صنعت خودرو و حمل و نقل را بیان کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید جمعی از نمایندگان تهران و نیکزاد از ایپکو

بازدید جمعی از نمایندگان تهران و نیکزاد از ایپکو