مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 12:452021-09-20دانش

اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون کاردانی به کارشناسی


پذیرفته شدگان نهایی برای اطلاع از نحوه ثبت نام، تاریخ ثبت نام و مدارک لازم برای ثبت نام (علاوه بر مدارک مندرج در بند الف این اطلاعیه) ضرورت دارد در تاریخ 30 شهریور 1400 به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه و یا مؤسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.

- پذیرفته شدگان نهایی برای اطلاع از نحوه ثبت نام، تاریخ ثبت نام و مدارک لازم برای ثبت نام (علاوه بر مدارک مندرج در بند الف این اطلاعیه) ضرورت دارد در تاریخ 30 شهریور 1400 به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه و یا مؤسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشـته های تحصیلی متمرکز و معرفی شدگان چند برابر ظرفیت پذیرش رشته تحصیلی نیمه متمرکز فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از سازمان سنجش آموزش کشور، به اطلاع متقاضیانی که در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 ثبت نام و شرکت کرده اند می رساند که اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته های مختلف تحصیلی پذیرش با آزمون و همچنین رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی آزمون مذکور که گزینش آنها به روش متمرکز صورت گرفته است به همراه فهرست اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته تحصیلی نیمه متمرکز فوریت های پزشکی پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون کاردانی به کارشناسی

اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون کاردانی به کارشناسی