مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 12:352021-09-20اقتصادي

اجماع اقتصاددان و تولیدکنندگان در جلوگیری از واردات لوازم خانگی


کارشناسان نسبت به آفات واردات محصولات نهایی و ساخته شده خارجی هشدار دادند و تاکید کردند که در چهار سال گذشته صنعت لوازم خانگی با جهش قابل توجهی به لحاظ کیفی و کمی مواجه شده است.

- اخبار شرکتها؛ در میزگرد تخصصی با موضوع حمایت از تولید داخل و تاثیر واردات کالاهای خارجی در صنعت لوازم خانگی ، کارشناسان و صاحب نظران به اتفاق نسبت به آفات واردات محصولات نهایی و ساخته شده خارجی هشدار دادند و تاکید کردند که در چهار سال گذشته صنعت لوازم خانگی با جهش قابل توجهی به لحاظ کیفی و کمی مواجه شده است و امروز توان رقابت پذیری بالایی را بدست آوردند.

میزدگرد تخصصی با موضوع ضرورت های حمایت و صیانت از تولی ملی با محوریت صنعت لوازم خانگی و تاثیرات واردات برندهای خارجی در این صنعت، یکشنبه 28 شهریور در انجمن صنفی لوازم خانگی ایران، با حضور سید حسن حسینی شاهرودی، دبیرکل انجمن صنفی لوازم خانگی، اکبر پازوکی، رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی و عبدالمجید شیخی، اقتصاددان برگزار شد.

در ابتدای این نشست اکبر پازوکی، با بیان اینکه شرایط صنعت لوازم خانگی در سال 1400 با چهار سال گذشته تفاوت معناداری پیدا کرده است، گفت: اگر در سال 96 بودیم می گفتم که باید واردات موازی برای به سرانجام رسیدن تولید انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجماع اقتصاددان و تولیدکنندگان در جلوگیری از واردات لوازم خانگی

اجماع اقتصاددان و تولیدکنندگان در جلوگیری از واردات لوازم خانگی