مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 12:302021-09-20سياسي

افتتاح قریب الوقوع مجتمع بیمارستانی جهرم


نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس اعلام کرد که مجتمع بیمارستانی خواجه پور (313 تختخوابی) جهرم به زودی آماده بهره برداری خواهد شد.

- ایسنا/فارس نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس اعلام کرد که مجتمع بیمارستانی خواجه پور (313 تختخوابی) جهرم به زودی آماده بهره برداری خواهد شد.

محمدرضا رضایی در جریان بازدید از مجتمع بیمارستانی 313 تخت خوابه جهرم گفت: این مجتمع بیمارستانی به زودی افتتاح خواهد شد و بخش های مختلف تخصصی و فوق تخصصی آن به بیماران در شهرستان جهرم و جنوب فارس خدمات ارائه خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر نماینده مردم جهرم در مجلس، رضایی گفت: نگاه ما توسعه همه جانبه شهرستان است، چه در بخش بهداشت و سلامت و چه در سایر بخش های شهرستان بدنبال توسعه هستیم و مدیران باید جهرم را در جایگاه درخور و توسعه این شهرستان ببینند.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: بخش MRI بیمارستان سیدالشهدا(ع) این مجتمع، نیز در کنار سایر بخش های آن راه اندازی خواهد شد که خدمات بیشتری در این زمینه به مردم داده شود.

وی تأکید کرد: با راه اندازی این مجتمع بیمارستانی باید به دیگر بیمارستان ها و مراکز درمانی در شهرستان های جهرم و خفر نیز توجه ویژه شده و مأموریت های آن مراکز نیز مشخص و به قوت انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح قریب الوقوع مجتمع بیمارستانی جهرم

افتتاح قریب الوقوع مجتمع بیمارستانی جهرم