مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 12:302021-09-20سياسي

دفاع مقدس پرافتخارترین دوران نظام جمهوری اسلامی است


فرمانده اسبق آجا در فارس و از رزمندگان ارتشی دوران هشت ساله جنگ تحمیلی تاکید کرد که دفاع مقدس، پرافتخارترین دوران نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.

- ایسنا/فارس فرمانده اسبق آجا در فارس و از رزمندگان ارتشی دوران هشت ساله جنگ تحمیلی تاکید کرد که دفاع مقدس، پرافتخارترین دوران نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.

امیر سرتیب حسین محمدی، دوشنبه 29 شهریور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه، دوران دفاع مقدس از مقاطع فراموش نشدنی تاریخ ایران معاصر به شمار می رود، گفت: جنگ زمانی به ایران اسلامی تحمیل شد که هنوز ساختارهای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور بعد از پیروزی انقلاب ثبات و قوام لازم را نداشت.

محمدی با یادآوری اینکه، جنگ زمانی تحمیل شد که ایران اسلامی به دلیل آشوب های گروه های معاند و مخالف انقلاب و نظام اسلامی در داخل، با شرایط خاصی مواجه بود، گفت: آن دوران جمهوری اسلامی حرکت خود برای ایجاد ساختارهای مختلف و ثبات و قوام را آغاز کرده بود.

این استاد دانشگاه با تاکید براینکه دشمن خیال خامی را در سر می پروراند که عامل اصلی در آغاز جنگ تحمیلی بود، گفت: دشمن تصور می کرد در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه مادی ومعنوی می تواند به هدف خود برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس پرافتخارترین دوران نظام جمهوری اسلامی است

دفاع مقدس پرافتخارترین دوران نظام جمهوری اسلامی است