مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 12:152021-09-20اجتماعي

42 درصد کارتن خواب های خراسان رضوی را جوانان تشکیل می دهند


معاون پیشگیری بهزیستی خراسان رضوی با اشاره به اقامت و استفاده 3 هزار و 560 معتاد متجاهر در 21 مرکز ترک اعتیاد اجباری در این استان، گفت: بر اساس پژوهش انجام شده 42 درصد کارتن خواب های خراسان رضوی را جوانان تشکیل می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان بهزیستی خراسان رضوی، غلامحسین دلبری در حاشیه ی نشست کمیته نظارتی مراکز ماده 16 و تبصره 2 استان، اظهار کرد: در حال حاضر 3 هزار و 560 معتاد متجاهر در 21 مرکز ترک اعتیاد اجباری خراسان رضوی اقامت دارند که از این تعداد 2 هزار و 760 نفر مرد و 800 نفر زن هستند.

معاون پیشگیری بهزیستی خراسان رضوی ابراز کرد: در بررسی وضعیت سنی، تحصیلی و اجتماعی معتادان متجاهر مراکز مشهد در پایان سال گذشته یک پژوهش آماری انجام شد که بر اساس نتایج آن، 30 درصد این افراد بومی خراسان رضوی نیستند و از سایر استان ها به اینجا آمده اند.

وی بابیان اینکه 12 درصد این افراد بی سواد و 33 درصد دارای تحصیلات دوره ابتدایی هستند، افزود: 34 درصد از این افراد دارای مدرک متوسطه اول و 19 درصد دارای دیپلم هستند.

دلبری بابیان اینکه تنها دو درصد معتادان متجاهر دانشگاهی هستند، خاطرنشان کرد: با جمع میزان برخی از این گروه ها نتیجه می گیریم که 80 درصدشان بی سواد هستند یا تحصیلات زیر دیپلم دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 درصد کارتن خواب های خراسان رضوی را جوانان تشکیل می دهند

42 درصد کارتن خواب های خراسان رضوی را جوانان تشکیل می دهند