مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 12:102021-09-20اجتماعي

حال و هوای بابل اربعینی می شود/اجرای طرح «الی الحسین»


مسئول ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا با بیان اینکه اربعین فرصتی ارزشمند برای زمینه سازی تمدن اسلامی در مسیر مهدوی است، - گفت: حال و هوای بابل را اربعینی می کنیم.

محمدحسین طبرستانی در گفتگو با ، نتوانستیم همانند سال های گذشته اعزام گسترده خادم موکب به کربلای معلی داشته باشیم و تعداد محدودی از خادمین را سال قبل و تعداد بیشتری را امسال بنا بر ضرورت برای خدمت رسانی اعزام می کنیم.

طبرستانی تصریح کرد: خادمینی که امسال به کربلا اعزام می شوند یک تیم پزشکی 20 نفره اعم از پرستار و پزشک هستند که با هزینه شخصی خودشان اعزام می شوند و اعزام تعداد محدودی از خادمین برای خدمت در کارخانه تولید یخ موکب حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها برای توزیع در بین مواکب حسینی هم در نظر گرفتیم.

وی افزود: همچنین تعدادی از خادمین برای سامان دهی موکب در کربلا حضور خواهند یافت و موکب فاطمه الزهرا (س)، امسال در کنار سایر هیأت ها و تشکل های دینی و اقشار مختلف فضای شهرستان بابل را اربعینی خواهد کرد تا جلوه ای از مواکب اربعینی کربلای معلی را با مدد سیدالشهدا در بابل برپا کنیم.

مسئول ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا گفت: در سه شب منتهی به اربعین حسینی مراسم عزاداری همراه با نماز جماعت مغرب و عشاء و با یاد و خاطره شهدای گرانقدر و گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال و هوای بابل اربعینی می شود/اجرای طرح «الی الحسین»

حال و هوای بابل اربعینی می شود/اجرای طرح «الی الحسین»