مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 12:002021-09-20اقتصادي

نانوا نان ندارد/هر روز بی کیفیت تر از دیروز


ماه هاست کمبود، کم فروشی، کیفیت نامناسب نان و همچنین شلوغی نانوایی ها در شرایط خطرناک کرونایی تبدیل به یکی از چالش های جدی در سطح شهر تالش شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، ماه هاست کیفیت نامناسب، کم فروشی و کمبود نان، داد مردم تالش را در آورده و در شرایطی که رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی بسیار ضروری می باشد آنان باید همه روزه ساعت ها صف های طولانی و در هم تنیده را برای خرید چند قرص نان تحمل کنند.

  بررسی های خبرنگار فارس حاکی از اینست که ضعف نظارت درست و کامل توسط اتحادیه نانوایان و سایر ادارات مربوطه و همچنین عدم برخورد لازم و کافی با نانوایان متخلف موجب شده شاهد فروش آرد یارانه ای خارج از شبکه و با قیمت آزاد، کم فروشی و سستی برخی نانوایان در انجام وظایف خود باشیم.

  برخی از منتقدین معتقدند مجوزهای صادر شده برای نانوای ها بیش از حد مجاز و نیاز می باشد اما با این وجود چرا شاهد کمبود نان و صف های طولانی در نانوایی های تالش هستیم؟  نانوایان افزایش هزینه ها از جمله قیمت خمیر مایه و حق بیمه کارگران و همچنین کافی نبودن آرد یارانه ای را از دلایل این مشکلات دانسته و می گویند متاسفانه هیچگونه تشویق و حمایتی از نانوایانی که از لحاظ کیفیت نان رضایت مردم را جلب کرده اند نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نانوا نان ندارد/هر روز بی کیفیت تر از دیروز

نانوا نان ندارد/هر روز بی کیفیت تر از دیروز