مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 11:552021-09-20سياسي

لزوم توجه جدی به پدافند و آفند فرهنگی و مقابله با تهاجم نرم دشمن


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: باید توجه ویژه و مناسبی به پدافند و آفند فرهنگی و مقابله با تهاجم نرم دشمنان صورت گیرد.

- ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر دوشنبه در نشست با فرماندهان نظامی انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: نیروهای مسلح و رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس حماسه های بزرگی را خلق کردند که هیچ گاه فرموش نخواهد شد.

وی به اهمیت بالای نیروهای مسلح قوی و توانمند در بازدارندگی اشاره کرد و ادامه داد: وجود نیروهای مسلح مقتدر و کارآمد از مؤلفه های اقتدار، پیشرفت و بقا هر کشور است و استقلال کشور منوط به اقتدار نیروهای مسلح است.

امام جمعه بوشهر از اقتدار، تولید محصول و تجهیزات پیشرفته و به روز، و قدرت دانش بنیان و فوق روز به عنوان ویژگی های نیروی مسلح قوی و توانمند اشاره کرد و افزود: توانمندی نیروهای مسلح ایران اسلامی بی نظیر است.

وی با اشاره به اهمیت تجهیزات سخت افزاری و پیشرفته ترین امکانات الکترونیکی تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در صف و ستاد دارای فرماندهان با اندیشه دانش بنیان و نیروهای رزمی قوی با تاکتیک رزم دفاعی بالا است.

آیت الله صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مسلح دارای فرماندهان با اندیشه های فوق العاده قوی نظامی و کارکنانی کارآمد است که بسیاری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه جدی به پدافند و آفند فرهنگی و مقابله با تهاجم نرم دشمن

لزوم توجه جدی به پدافند و آفند فرهنگی و مقابله با تهاجم نرم دشمن